Азтай ...

Би азтай хүн Амьдрах сайхан гэсэн мэдрэмжийг би олж авсан учраас...
Тиймээ би бол азтай хүн...Энэ хорвоод мэндэлсэн нь азтай,ийм сайхан аав ээжийн бяцхан охин, эгч ахын хайртай дүү нь болж төрсөндөө би үнэхээр азтай... Ер нь хүн болгон зүгээр л инээж чаддагтаа, зүгээр л алхаж чаддагтаа, зүгээр л хүссэнээрээ хөдөлж чаддагтаа өөрсдийгөө азтай хүн гэж тооцож байсан удаа бий болуу???
Би урьд нь энэ мэдрэмжийг хүний амьдралд байх л зүйл, байдаг л зүйл гэж боддог байсан. Гэхдээ одоо бол тийм биш би өөрөө алхаж , өөрөө хөдөлж , хүссэнээрээ идэж, хүссэнээрээ инээж, хүссэнээрээ байна гэдэг чинь л хүнд хамгийн аз жаргал юм байна гэдгийг би мэдэрч байна. Урьд нь мэдэрч байгаагүйсээ илүү ихээр бүүр хэдэн мянга дахин илүү ихээр... Энэ бүх аз жаргалыг мэдрэхэд та нарын минь ч ач тус маш их байгаа... 사랑해요, 사랑해요, 사랑해요...
Ахиад л нөгөө сэдэв, дурсамж заа яадын яадын үнэн л юм чинь тэ... бичнээ бичнээээ...ахиад зөндөө бичхийм чинь ....хэхэ

Comments

Popular posts from this blog

Ялгуун

Тавдугаар сар.