Cанаснаа л бичлээ..

Юуг зогсоож үл чадах вэ? ---> Цаг хугацааг...

Ирээдүйг хэн ч таахгүй, мэдэхгүй. Сайхан ирээдүйг сэтгэлдээ төсөөлөөд, зураад, төлөвлөөд бод.
Бодсон төлөвлөснөө бодит ажил хэрэг болго. Амжуул
Хийж бүтээ, сурч хөдөлмөрлө. Цагийг бүү үр ашиггүй өнгөрөө.
Хэлэхэд амархан, хийхэд тийм ч амар биш.

Миний өнөөдөр надад зөв ч бай буруу ч бай би өөрийнхөөрөө л амьдарна.
Миний л амьдрал, миний л зохиол бүтээл туурвил. Өөр хэнийх ч биш
Бодит болон бодит бус. Хийсвэр, хөнгөн, буурь суурьтай, бодолтой, бодлогогүй, aлдаатай, алдаагүй.
Утга агуулагдсан, агуулагдаагүй санаанд орсоноо л бичлээ...
Би, Үргэлжлэл бий... :)

Comments

Сина said…
"Хэлэхэд амархан ч хийхэд хэцүү" энэ чинь надад нүүрлээд байна даа. Бодоод л төлөвлөөд л мөрөөдөөд байхын тэгсэн хэрнээ биелсэн нь байхгүй........
Z.Gankhuyag said…
Chinii blog neegdehed yawdag duu chini henii yu gdg duu we? ih taalagdlaa... :)
Mercy said…
Sina- harin dhhh...
Z. Gankhuyag- Boyzone -n Better gdg duu.. Dajgui duu shu ;)
Z.Gankhuyag said…
Blog chini neegdeheer yawdag duu chini yawahaa bolichij... Uur dajgui duu tawiarai
Mercy said…
Mm, yavjil bhiin uug ni :)
Z.Gankhuyag said…
hnnn. sonin l yum da minii pc n deer yawku l bn da.... Neeree chi MGL-de irtsen u?
Mercy said…
Sonin ymaa yavaad l bhiin kk.. :)
Z.Gankhuyag said…
zoozzzz ... yawku l bn. gehdee bi tataad awtsaaan ... :)

Popular posts from this blog

Ялгуун

Цэцэгсийн дунд эрвээхэй мэт нисэх он жилүүд...Жаахан хэсгээс нь.