Lost???

Өөрийгөө танихаа болих гээдийна шүү. Хмм.
Xэзээ ийм байлаа. Хэзээнээс ийм болчихов??? Болцон байсан гэсэн.
Өөрийгөө толинд харахад би гэсэн бүтэн хүн байгаа ч дотор минь өөр хүн орчихож, намайг бага багаар шимэж, идсээр би гэдэг хүнийг байхгүй болгосон юм шиг. Бүх зүйл биш ч дийлэнх нь. Эргээд харахад миний хийх алхам биш байсан, миний гаргах шийдвэр биш байсан, миний хийх үйлдэл биш байсан, миний хэлэх үг биш байсан. 
Одоо харахад би мөн байсан уу? Өнгөрсөнөөс зарим зүйлийг хасах гэж үү? арилгах гэж үү? баллах гэж үү? Болно гэж vv? Нө нө. Их л том эндүүрч. Юу болсон байсан бэ? 
"I hear my silence talked of in every lane;
The suppression of a cry is itself a cry of pain."

Comments

Anonymous said…
Ingej bodoj boloxgui! negent bolood ungursun asuudliig suxunu gedeg tom teneglel shvv. Ideed duussan zairmagnii tsaasiig xaraad l suugaad baix gej uu ugui axiad zairmag avch idex xeregtei esvel bur uur turliin zairmagnuudaas songoj baigaad xamgiin amttaig ni olj idex. Ene bol amidral uur tsoo shine zairmag olj idex xeregtei shvv ok! Amjilt xvsey

Popular posts from this blog

Ялгуун

Тавдугаар сар.