Шиклааааддд...

Хэхэ, ойрд ингэж гоя тааваараа сууж шиклааадд идээгүйм бээнэ шүү кк. Ганаа ч гайгүй л амттайм байна хар нь кк. Нээрэн нэг хэсэг би өдөр болгон хар шиклаад иддэг байсын байна шд сая гэнэт санасан чинь идкүү л бол нэг л юм дутуу санагдаад байдаг байсын тэр үед яааг хуурай юм идээд араас нь шингэн юм уухгүй л бол болдгүйтэй адил, хэхэ. Тэгэхээр хар шиклааданд байдаг нэг төрлийн вит ч юм уу ямар нэгэн юм нь биед дутагдсан л гэж манай ээж оношилсон тэгээд л өдөр бүр л надад хар шиклаад өгдөг байсан одоо ч хар шиклаадаа мартсан байсан байна шд амт ч гояээнааа ниам ниамммм.

За тэр шиклаад ч яахав би түрүүн атуусанд явжээхдаа хажууд суужийсан гэр бүлийг хараад аймррр атаархсан кк. Хүүхэд нь нээх хөөрхөн уурлаад л чихэр идий гээд аав нь шүд чинь өвдөө биз дээ гээд л, хүүхэд нь аавыгаа цохиод машиндаа намайг өнөөдөр суулгаагүй гээд гомдож момдоол, аав нь инээгээд л аавынх нь машины дугаар явдаггүй шдээ миний хүү гээд л. Ээж нь хажуунаас нь хараад л инээгээд л хүүхдээ өхөөрдөөд л... Яг л миний насны үеийнх л юм шиг харагдсан. Насных ч юм уу хаха, мэдкүү хүүхэд харахаар нээх хөөрхөн өхөөрдөм эгдүүтэй базаад базаад хазчихмаар нуль эгдүү, үнэр мүнэр нь нэээх гоя зөөлхөөөнн :)
Хүүхэд гэдэг өөрөө амьдралын утга учир, хайр, гэрэл гэгээг гэр бүлд авчирдаг аз жаргал нь болхоор хүүхэд харахаар л сүүлийн үед хөөрхөн санагдаад байгаамдаа хэхэ.

Comments

ApRiL said…
Ganna shokolad goyo shvv dahin2 idmeer sanagdaad bgaazdee tee......ooo mend mendlehgui shuud l bichij bnuu kkk oird taarsangui shv snuuu tsgaan sariin beltgel geed hgeed bnuu
Mercy said…
Sain uu?
Hehe, minii beltgeld beldene gj yu baihav dee.. :)

Popular posts from this blog

Ялгуун

Тавдугаар сар.