Dear Diary----

Ер нь бодох л юм их олон зүйлийн талаар... бодлууд хөврөөд л, хөврөөд л...
Цаг хугацаа гэтэл намайг орхиод аль хэдийн нисэн одчихжээ хөө. Нэг календараа хартал 2008-12-29 болчихсон байх юм. Намар монголд очихдоо Дайри-гаа авчирсан юм, нодлин ирэхдээ юун тэр дайри манатай байсан. 2005:12:29- яг 3-н жилийнх өмнөх бичиж байсан тэмдэглэлээсээ оруулмаар санагдаад,
Сайн уу? хайрт дайри минээ бичилгүй их уджээ, намайг санасан уу? хэхэ...
Уйдсандаа ч тэр үү, эсвэл залхуурсандаа ч тэр үү, эсвэл нэгэн өөр том шалтгаанаас болоод бичилгүй удчихжээ... Ямартай ч чамтайгаа ахин уулзсандаа баяртай байна :)
Дараа жил өдийд би ямар байх бол? бие минь гайгүй болоосой л гэж хүсэж байна... Өөрөө ч өвдөөд л, гэрийнхнийхээ ч сэтгэл санааг зовоогоод л би муу охин юм болуу?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
яах бол???
Ямар ч байсан шүдээ зуугаад хүлээхээс өөр арга байхгүй л бололтойдог ооо...
... ммм, гэхдээ одоо би Чангаар нэг зүйлийг хэлэхийг хүсжийнэ, өмнө нь хэзээ ч ийм үг хэлж байгаагүй. Би одоо залхаж байна. Хүлээлтээс.
Жил бүр хүлээж амьдрахаас залхаж, цөхөрч байна. Яадгын би шинэ оноос эхлээд шал өөрөөр амьдрахыг хүсжийнэ, хуучин муу бүхнийг "хуучин он минь чи надаас үүрд аваад надаас, үүрд холдон одоорой". Хэлсэн амандаа хүрэхийг маш ихээр хүсжийнэ.

---Зүрх сэтгэлдээ буй аливаа муу зүйлийг март.
Зүггүйтэж алдсан бол уучлалт бүү гуй
Гуниг бүхнээ хуучин онтой "Үүрд үд".
Гайхалтай сайхан бүхэн Шинэ онд заавал ирнэ.

Comments

Anonymous said…
amjilt. tomoos tom, todoos tod gyalalzan haragdah tiim amjiltiig husey duudee.

ania ni duudee hamgaas iluu hairtai shuu. aniagiin olkon duu buhniig chadnaa.

shine on, shine jil duud mini amjilt, uhaan, chadal, tevcheer, bas sain saihan buhniig haramgui belegleh boltugai.

HICHEEGEEREI. URAGSHAA.

Popular posts from this blog

Ялгуун

Цэцэгсийн дунд эрвээхэй мэт нисэх он жилүүд...Жаахан хэсгээс нь.