Жижкэээн гацаад хихи~~~

Хавар болоод сайхааан сайхан хэхэ.. Бас хажуугаар нь ядраад байгаам шиг ч... Хийсэн юм байхгүй мөртлөө ядраад ч байхын... хмм


Нойр гэдгийг дийлэхээ байгаад байна ааааа!!! хихи
Өчигдөр ээж залгаад нилээд олон зүйлсийн тухай товчхон ярилцаад,,,
Тэрнээс хойш сэтгэл санаа хөнгөрөөд, нэг л сайхан амар тайван байna
3н сар дуусжийнөө.. гилс л гүйгээд өгөхийн.. Би амжихгүй, гүйцэхгүй байна шдээ. :( 


Амьдралын хурдыг хурдлуулмаар хэхэ тэхкүү бол арай л жаахан удаашралтай яваад...
Кинотой зүйрлэж үзүүл нэг хэсэг дээрээ гацчихсан кино шиг л...


~Ийм кинонд дургүй би бусад хүмүүс ч дургүй нь мэдээж.
~Адал явдалтай, хөгжилтэй, инээдтэй, бас уянгалаг болоод армаанчик... Дундаа ширүүн болоод сонирхолтой... Төгсгөл нь сайхан бөгөөд сэтгэл хөдөлмөөр ... Мартагдхааргүй тийм л кинонд дуртай...

http://www.youtube.com/watch?v=2lqcA0LM26U&feature=player_embedded

Comments

Сина said…
Миний амьдрал ч гэсэн гацаанд байх шиг байна харин өөрөө тэр юу дээр гацаад байгаагаа олдоггүй ээ. Миний сонголт миний нирваан л гацалтын шалтгаан
Mercy said…
Gatsaagaad bgaa ymaa medjaa ch gsn gatsaanaas ni gargahiin tuld uuruu l hicheeh yostoi. :)

Popular posts from this blog

Ялгуун

Цэцэгсийн дунд эрвээхэй мэт нисэх он жилүүд...Жаахан хэсгээс нь.