#Брабру

Би хичнээн хүссэн ч бас болдоггүй юм гэж байна аа. Би ердөөсөө хүсээгүй ч бас болчоод байдаг юм гэж бас байна аа. Ингэхээр л аягүүү байгаа байхгү юу тэээ___ бас бодох л.
Нэг хэвэндээ хэдэн жил ч болчивдоо, хааяа__бас бодох л.
Тэгээд өөрчлөлт хийхээр шийдсээн.
Хүлээдэг байсан бол__бас бодох л
Аз жаргал, инээд наргиа, баяр хөөртэй амьдар. Юууг ч үл хүлээ! Болох цагтаа бүх зүйл болно.
Алдаж болохгүй 10р сар.. Ахиад тохиохгүй 10р сар! Эцсийн эцэст би өөрөө харахад, бодоход харамсахгүй байвал тэгээд л болно. Бусад хүн юу гэх нь хамаагүй, тэд миний өмнөөс амьдраагүй, би ч мөн бусдын өмнөөс амьдраагүй!
Зиаа, тэгээд нэг дуу сонсчий даа.. Аяыг нь сонсохоор яаалт ч үгүй 90-ээд оных шиг сонсогдоод байгаамдаа кк Enjoy it :P

Comments

Энхүүш said…
Би кореа кино дуу сонсоод байдаггүй болохоор мэдэхгүй юм гэхдээ ганц ангитай киног нь үздэг

Popular posts from this blog

Ялгуун

Тавдугаар сар.