Hello August!

Hello, August!

 Өнгөрсөн 7р сар маш сонин сар байлаа. Олон олон гэнэтийн бэлэг, санаанд оромгүй үйл явдлуудтай таарсөө хэхэ.
Сонирхолтой ч юм шиг мөртлөө бас үгүй ч юм шиг. Ойлгож авсан нь хүн мөнх бус. Үргэлж дэргэд нь байгаад, байлгаад л байх юм шиг өөрийнхөөрөө санаж аааа нэг тийм.
Яг үнэндээ бол ингсийм бичихэд жооохх сонин юм инээдтэй ч юм шиг, хэхэ гэхдээ би тэр хүнийг сонгоогүй, сонгож болох байсан ч би өөрөө татгалзсан.
Миний бодлоор хүн ирээдүйн нөхөр, эхнэртээ чин сэтгэлээсээ хайртай байжийж бас өдөр бүр түүнийгээ хараад л сэтгэл нь дүүрээд л, хараад л баймаар түүний төлөө л бүхнийгээ зориулмаар, түүнийгээ сонсож чаддаг гээд л ер нь л байгаа бүхнээ түүндээ л зориулж чаддаг байх хэрэгтэй юм шиг байгаам. Би ингэж боддог байлаа, кк бишээ бодож үзсиймаа хихи сорри. Тэр хүн надад сайн, хайр халамжаар дутаахгүй, сэтгэл тавиж чаддаг, намайг ойлгож, надад найз шиг зөвлөж, ах аав шиг зааж, гэрлээд хамтдаа насан туршдаа амьдрахад харамсахгүй тийм л хүн байсан. Ийм хүнтэйгээ түүнийгээ хүндлээд л бие биенийгээ хүндлээд л, харилцан ойлголцоод л, яваандаа дасаад дурлаад хайрлаад аз жаргалтай амьдрана гэж бодож байсан. Гэвч үгүй юм билээ.
Сэтгэл дүүрэхгүй, сэтгэл ханамж байхгүй ... Догдлол мэдрэгдэхгүй!
Өөрийгөө хүчлэхийг хүссэнгүй.
Зарим хүмүүст загнуулахаа л шахсан, ийм хүн одоо ховордсон гээд л. Урдаас нь нээх том ам таглалттай би өөрийнхөө амьдралыг мэдэж байна аа гээд л.
Магадгүй буруу шийд гаргасан ч байж магадгүй юм. Гэхдээ л би гаргасан шийдвэртээ үнэнч байж чадна аа, чадсаар ч ирсэн.
Одоо зүгээр л түүний амьдралд хамгийн сайн сайхан, бүхнийг хүсэх л үлдсэн.
Аз жаргал, сайн сайхныг хүсье! :)



Comments

ApRiL said…
Mmmm minii bodloor ehner nuhur bolno gedeg asuudaltai ch yum shig bie biedee taaruulj amidrah geed l ybaad bdg bolj butej bgaach yum bhgui bie bienee hardaad l eswel nuhur n ajil2 geseer bgad ger oron ehneree martssan hair hsalamjguigees bolj salah asuudal garna hetsuu sanagdaad bdgii haraad bhad.. gehdee zarim n shn amidraad ybjiinoo
Mercy said…
Өө, тэгээд олон янз л байх. Гэхдээ эцэстээ хайрлаж, хайрлуулсан нь хорвоо дээрхи цор ганц нандин мэдрэмжийг мэдрэх л хэрэгтэй шд :D

Popular posts from this blog

Ялгуун

Тавдугаар сар.